LUMiCHARGER WMto wydajna i inteligentnastacja
ładująca(wallbox) wyposażona wjedno gniazdo typu
2(Mennekes) i umożliwiająca bezpieczne i wydajne ładowanie
pojazdów elektrycznycho mocy do 22 kW. Stacja jest
zaprojektowana do bezpośredniego połączenia za pomocą kabla użytkownika
i obsługuje uwierzytelnianie RFID**.
Dlaczego warto kupić LUMiCHARGER WM?
- Moc do 22 kW – trójfazowe ładowanie prądem
o maksymalnym natężeniu 32 A zapewnia szybkie ładowanie baterii.
- Zgodność z normą Typ 2 – gniazdo Mennekes jest
zgodne z europejską normą EN 62196.
- Wytrzymała konstrukcja – obudowa ze stali nierdzewnej,
stopień ochrony IP54 i temperatura pracy od –25 °C do +50 °C gwarantują
długą żywotność.
- Bezpieczne i kontrolowane ładowanie – zintegrowana
ochrona, dostęp RFID i zamykane gniazdo dla maksymalnego bezpieczeństwa.
Stacja jest wyposażona w gniazdo typu 2, które
jest kompatybilne z większością pojazdów elektrycznych
sprzedawanych w Europie. Użytkownicy mogą **ładować za pomocą
własnego kabla i identyfikować się za pomocą kart RFID.
Zintegrowany system bezpieczeństwa może niezależnie odłączyć określoną
stację w przypadku awarii, chroniąc zarówno użytkownika, jak i pojazd.
Idealnie nadaje się do użytku na parkingach, ulicach, w siedzibach firm lub
miejscach publicznych. Oprócz wydajnego ładowania, oferuje wysoki poziom
bezpieczeństwa, łatwą instalację i nowoczesny design.
Kompatybilność Gniazdo zapewnia kompatybilność ze wszystkimi
pojazdami elektrycznymi i hybrydami typu plug-in w Europie dzięki
złączu typu 2 zgodnemu z europejskim standardem IEC62196.
Należą do nich na przykład samochody:
- Audi e-tron / e-tron GT / A3 e-tron / Q4 e-tron / Q7 e-tron /
Q8 e-tron
- BMW i3 / i3s / i4 / i7 / i8 / iX / iX1 / iX3
- CUPRA Born
- Fiat 500e / Abarth 500e
- Ford Mustang Mach-E
- Hyundai IONIQ 6 / IONIQ 5 / IONIQ Electric / Kona Electric
- Jaguar I-Pace
- KIA Soul EV / Niro EV / e-Soul / e-Niro / Sportage PHEV / EV6 / EV9
- Lexus UX 300e
- Mercedes EQA / EQB / EQC / EQE / EQS / EQV
- Mini Electric / Countryman PHEV
- NIO ET5 / ET7 / ES6 / ES7 / ES8 / EC6 / EC7
- Nissan Ariya / LEAF
- Opel Corsa-e / Mokka-e
- Peugeot e-208 / e-2008 / 308 PHEV / 3008 PHEV
- Polestar 1 / Polestar 2 / Polestar 3
- Porsche Taycan
- Renault ZOE / Megane E-Tech
- Skoda Enyaq iV / Citigo e iV
- Smart EQ forfour / fortwo
- Tesla Model 3 / Model S / Model X / Model Y
- Toyota bZ4X / Prius Plug-In Hybrid
- Volkswagen e-Golf / e-Up / Golf GTE / ID.3 / ID.4 / ID.5 / ID.Buzz
- Volvo C40 Recharge / XC40 Recharge / XC60 PHEV / XC90 PHEV / EX90
- Volvo S90 PHEV / V90 PHEV / C40 Recharge / XC40 Recharge / XC60 PHEV / XC90
PHEV / EX90
- oraz inne samochody niewymienione z wtyczką typu 2
Specyfikacja techniczna:
- Gniazdo: typ 2 (Mennekes), 32 A / 400 V AC
- Maks. Moc: 22 kW
- Prąd: 3×32 A
- Napięcie wejściowe: 3×230 V / 50 Hz
- Stopień ochrony: IP54, klasa I, odporność na zwarcia do 10 kA
- Kontrola: RFID (MIFARE / ISO 14443) – karta nie jest dołączona, ale
można dodać do 12 kart
- Temperatura pracy: od –25 °C do +50 °C
- Materiał: stal nierdzewna
- Wymiary: 400 × 260 × 108 mm
- Waga: 7,5 kg
- Komunikacja: 2-kierunkowa za pośrednictwem linii zasilania
- Instalacja: montaż na ścianie, wejście kablowe pod spodem
Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa:
- Nie zanurzać kabla do ładowania w wodzie.
- Nie łam, nie zginaj ani nie skręcaj nadmiernie kabla podczas
pakowania.
- Podczas ładowania nie należy umieszczać kabla ładującego w pobliżu
przedmiotów o wysokiej temperaturze.
- Nie używać w temperaturach przekraczających zakres roboczy.
- Kabel wejściowy po stronie zasilania powinien mieć co najmniej 3*2,5 mm
(zalecane 3*4 mm), ze standardowym gniazdem 25 A.
- Instalacja okablowania elektrycznego powinna być przeprowadzona przez
profesjonalistów.
- Nie wolno wkładać przedmiotów ani palców do złączy kabli.
- Nie używaj uszkodzonego kabla.
- Skrzynki i kable do ładowania służą wyłącznie do ładowania pojazdów
elektrycznych.
- Nie używaj skrzynek ładujących ani kabli z przedłużaczem lub adapterem
innej marki.
Niestety nie jest to możliwe.