Jeśli kupujący, będący osobą fizyczną, poda w zamówieniu swój osobisty numer identyfikacyjny, uznaje się, że działa on w ramach swojej działalności gospodarczej lub w ramach niezależnego wykonywania swojego zawodu, chyba że powiadomi sprzedającego o czymś przeciwnym wraz z zawarciem umowy.
Odstąpienie od umowy zakupu w ciągu 14 dni nie ma zastosowania.
Testowanie oznacza testowanie wszystkich funkcji, które produkty powinny spełniać zgodnie z wymaganiami klienta. Nie powinno jednak występować zużycie. Wyjątkiem są produkty wymienione w akapicie"Czy mogę zwrócić wszystkie produkty z oferty?".
O ile nie jest to absolutnie konieczne, nie należy usuwać folii ochronnych wyświetlaczy i błyszczących części korpusów produktów oraz naklejek producenta. Nie należy w ogóle usuwać szkła ochronnego telefonów/tabletów.
Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu ani częścią zakupionego przedmiotu. Nadal jednak przysługuje nam prawo do zwrotu rzeczywistych kosztów poniesionych w związku ze zwrotem produktu. Jest to kwota, która jest zawsze indywidualnie oceniana, a następnie kompensowana z kwotą zwracanego produktu.
Jeśli produkty zwrócone przez kupującego są uszkodzone, zużyte lub częściowo zużyte, sprzedający ma prawo do odszkodowania za szkody poniesione przez kupującego. Sprzedający jest uprawniony do jednostronnego potrącenia roszczenia o zapłatę odszkodowania z roszczeniem Kupującego o zwrot ceny zakupu.
Zwracane produkty muszą być kompletne, w tym wszystkie akcesoria, które były zawarte w pakiecie sprzedażowym. Jeśli brakuje części zawartości opakowania, mamy prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu o wartość brakujących akcesoriów.
Zasadniczo produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument wyjął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych (np. słuchawki, szczoteczki do zębów, golarki, urządzenia medyczne itp.) lub produkty dostarczone klientowi drogą elektroniczną, takie jak klucz licencyjny oprogramowania, nie mogą zostać zwrócone w terminie 14 dni. Zwrócone produkty, które nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych, zostaną odesłane na koszt kupującego lub zorganizujemy ich ekologiczną utylizację.
Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) odebrała ostatnią dostawę.
Starannie zapakuj produkt, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Oryginalne opakowanie nie jest odpowiednim opakowaniem transportowym. Prosimy Klientów, aby przy zwrocie produkt został zapakowany wraz z oryginalnym opakowaniem (pudełkiem, woreczkiem) w dodatkowe opakowanie (karton itp.), które będzie pełnić rolę opakowania transportowego. Oryginalne opakowanie produktu (w tym brązowe kartonowe pudełka np. od baterii czy akcesoriów do odkurzaczy) nie służy jako opakowanie do wysyłki. Prosimy więc, aby nie pisać ani nie naklejać na nie np. etykiet adresowych. Dziękujemy za zrozumienie. Oznacz przesyłkę w widoczny sposób numerem zamówienia lub faktury.
Zwrócić produkt bez zbędnej zwłoki w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy lub przekazać go na adres:
Sunnysoft s.r.o - vrácení zboží
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Republika Czeska
Niektórych produktów z naszej oferty nie można zwrócić w ciągu 14 dni, np. ze względów higienicznych. Prosimy o niewysyłanie tych produktów.
Aby przyspieszyć przetwarzanie, zalecamy dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać w następującym formacie MS WORD a PDF
Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, masz prawo do zwrotu ceny zakupu wraz z kosztami wysyłki. Jeśli wybrałeś metodę dostawy inną niż najtańsza (na przykład dostawę ekspresową), otrzymasz zwrot kosztów dostawy produktów według stawki najtańszej oferowanej metody dostawy. Klient jest zawsze odpowiedzialny za koszty wysyłki związane ze zwrotem produktów.