Detektor radaru, znany również jako antyradar, Whistler
GT-438Xi jest niezawodny i charakteryzuje się bezawaryjną pracą.
Pomimo przystępnej ceny, detektor spełnia rygorystyczne normy
zapewniające niezawodne i bezproblemowe działanie.
Detektor jest zoptymalizowany dla pasm mikrofalowych Ka i ma
bardzo szybki czas reakcji. Model ten został wyposażony w funkcje techniczne
dostępne w detektorach z wyższej półki cenowej. Jeśli detektor wykryje
wiele częstotliwości, użyje swojej innowacyjnej funkcji
Alert , aby ocenić wszystkie źródła i poinformować
kierowcę o zagrożeniu radarowym. Kolejną zaletą antyradaru jest to, że
filtruje on przychodzący sygnał za pomocą TFSR
i FDSR , a tym samym może również filtrować
fałszywe alarmy.
Model Whistler GT-438Xi oferuje skuteczną detekcję laserową
z ochroną 360°, która wykrywa z przodu, po bokach i z tyłu.
Zaletą lasera w radarze jest to, że wykorzystuje on węższą
i dokładniejszą transmisję fal podczas wykrywania
radaru.
Detektor ma nowoczesny design z wysokim kontrastem wyświetlacza
OLED, który jest bardzo czytelny. Wyświetlacz pokazuje wykryte
alerty, włączone tryby i siłę sygnału cyfrowego w formacie tekstowym.
Jasność wyświetlacza można indywidualnie dostosować do
jazdy w dzień i w nocy.
Specyfikacje techniczne:.
- Obsługiwane częstotliwości:**.
- 10,50–10,55 GHz (pasmo X)
- 24,05–24,25 GHz (pasmo K)
- 33,40–36,00 GHz (pasmo mikrofalowe KA)
- 34,00 i 34,30 GHz (wąskie pasmo KA)
- Laser: 800–1000 nm
- Temperatura pracy: –10°C do 70°C
- Zasilanie:**12–15 V, 250 mA (wymienny bezpiecznik 2A zintegrowany
z ładowarką)
Cechy:
- FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection) – redukuje
fałszywe alarmy powodowane przez sygnały radarowe i blokowanie kolizji
z systemami Beltronics działającymi w paśmie K.
- TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection) – redukcja
fałszywych alarmów spowodowanych ruchem drogowym
- Wąskopasmowy tryb częstotliwości Ka: 34,0 GHz i 34,3 GHz
- Wykrywanie Trafficpatrol XR, Reigl, Jenoptik, Laveg, Truspeed itp.
- Zintegrowany wyświetlacz OLED – zapewnia lepszy
kontrast, jasność i kolory
- Tryb wykrywania POP zaawansowana funkcja wykrywania
prędkości, reaguje na krótkie sygnały radarowe
- 360 ° ochrona przed detekcją laserową, wykrywa przód,
boki i tył
- 3 tryby miejskie (miasto, miasto 1, miasto 2) –
zmniejsza możliwość fałszywych alarmów
- Możliwość wyboru dźwięków ostrzegawczych – pozwala
na wybór dźwięków
- Tryby DIM/DARK – redukują podświetlenie ekranu
- Tryb cichy/automatyczny – automatycznie lub ręcznie
zmniejsza głośność alarmów dźwiękowych.
- Priority Alert – wyświetla najważniejszy sygnał po
jego wykryciu
- STAY ALERT™ – to wyjątkowa funkcja Whistler, która
sprawdza czujność podczas długich podróży.
- Informacyjne diody LED na górnej pokrywie czujnika –
zapewniają wizualne ostrzeżenie
- Większe pole widzenia**, co w praktyce oznacza lepszy zasięg
- Tryb SAVER – zapisuje osobiste ustawienia, gdy
urządzenie jest wyłączone
- Funkcja Intelligent SAVER umożliwia dostosowanie funkcji
detektora i automatyczne wyłączanie w celu ochrony akumulatora
samochodu.
- Priorytet sygnału – wyświetla najważniejszy sygnał,
jeśli wykryto więcej niż jeden sygnał.
***Uwaga: Przed zakupem należy upewnić się, że pojazd nie jest
wyposażony w platerowaną przednią szybę, która ogranicza przenikanie
wiązek radarowych do detektora, a tym samym zmniejsza czułość
i niezawodność.
Ogólnie o wykrywaczach radarów:.
- Jazda z włączonym detektorem radaru nie jestzabroniona przez
żadne rozporządzenie lub prawow Republice Czeskiej. Prawo zabrania
używania aktywnych urządzeń, które mogą zakłócać lub w inny
sposób ograniczać działanie radaru. Jednak korzystanie z tych
pasywnych wykrywaczy radarów nie jest w żaden sposób
zabronione.
- Poza granicami Republiki Czeskiejmogą obowiązywać inne przepisy,
dlatego przed podróżą zalecamysprawdzenie możliwości
używania**tych antyradarów w swoim kraju.
- Skuteczność detektorów radarowych wynosi około 70%.
- W przypadku niektórych detektorów radarowych, wydajność może zostać
zwiększona przez moduł GPS z bazą danych pomiarów
prędkości odcinkowej.
producent nie zaleca tej kombinacji, chyba że system wspomagania ma częstotliwość 76 lub 77 GHz
Pozdrawiam
www.SUNNYSOFT.cz